Postanite bolji trkač

Hide this

Pose Metoda trčanja

Tehnika trčanja

Trčanje je jedna od najpopularnijih sportskih aktivnosti na svijetu kojom se vjerojatno bavi više ljudi nego ijednim drugim sportom. Trčanje je ujedno i najopasniji sport, jer u usporedbi s drugim sportašima, godišnje dva od tri trkača dožive neku vrstu ozljede, ali to možemo zajedno promijeniti. Jednostavnim učenjem ispravne tehnike trčanja moguće je minimizirati mogućnost ozljede i maksimalizirati učinak.

Postanite bolji trkač

Pravilna tehnika je kamen temeljac svake sportske ili druge aktivnosti koja uključuje pokret: plesa, baleta, borilačkih vještina, tenisa…trčanje nije izuzetak. Ako želite trčati brže, duže, izbjeći ozljede i smanjiti opterećenje na tijelo, morate poboljšati tehniku trčanja.

„Pose“ tehnika trčanja sastoji se od tri elementa: položaja-naginjanja-podizanja i za glavnu pokretačku energiju, umjesto mišića koristi: silu teže. Za optimalnu tehniku trčanja ključno je maksimalno iskoristiti silu teže. Iskusan, informiran trkač trebao bi je koristiti na isti način kako jedriličar koristi energiju vjetra.

Trčanje je jednostavno

Pose Running temelji se na Pose Method®, kojom se određuju ključni položaji. U trčanju postoji samo jedan položaj, koji zovemo položajem tijela trkača (S-oblik).

Položaj tijela trkača uključuje čitavo tijelo, a karakterizira ga okomito poravnavanje ramena, kukova i gležnjeva s potpornom nogom, uz oslanjanje na prednji dio stopala. Time se dobiva položaj koji podsjeća na slovo S. Trkač potom prebacuje oslonac na drugu nogu blago se nagnuvši prema naprijed, dozvoljavajući sili teže da ga vuče. Potporno stopalo podiže se s tla kako bi se tijelo moglo nagnuti prema naprijed, dok drugo stopalo slobodno pada na tlo dok se mijenja potporna noga.

Krajnji rezultat su bolja vremena, slobodnije trčanje i neozljeđivanje!

Ovaj jednostavan slijed pokreta, naginjanje i podizanje uz istovremeno zadržavanje položaja, sama je srž tehnike trčanja.

Vodič za početnike

Osmislili smo video program „vodič za početnike“ kako bi svima koji žele bolje trčati pomogli u toj namjeri. Program, koji se sastoji od 90 HD videa, korak po korak vas uvodi u Pose Running, objašnjava osnovne trkačke vježbe i vježbe snage.
Dobiti ćete i raspored treninga kojeg se trebate pridržavati, kao i upute kako napraviti vlastitu video analizu i još mnogo toga. Pogledajte !

Vodič za početnike